Pris

Vilket paket passar er bäst?

Winningtemp finns i tre olika format, anpassade utifrån de behov och förutsättningar ni har i er organisation.

Essentials

Prisuppgift

  • Temperatur – alla frågor inkluderade
  • Presentation av resultat i realtid
  • Checkin-lösning
  • Integration med Slack
  • Insikter – automatisk analys av temperaturen
  • Egna frågor och utskick
  • Benchmark – jämför med index
  • Chefsrapport
  • Analysmatris/heatmap
  • Avancerad jämförelse – översikt/jämförelse/veckovis
  • Avancerad analys – eNPS
  • Anonyma konversationer
  • Värdegrund – beröm och målkategorier
  • Widget – API för presentation av temperatur
  • Åtgärder – tips på åtgärder, skapa uppgifter och följ effekten
  • Smart-index – personalomsättning och psykisk ohälsa
  • Jämförelse med egen datakälla
Populär

Pro

Prisuppgift

  • Temperatur – alla frågor inkluderade
  • Presentation av resultat i realtid
  • Checkin-lösning
  • Integration med Slack
  • Insikter – automatisk analys av temperaturen
  • Egna frågor och utskick
  • Benchmark – jämför med index
  • Chefsrapport
  • Analysmatris/heatmap
  • Avancerad jämförelse – översikt/jämförelse/veckovis
  • Avancerad analys – eNPS
  • Anonyma konversationer
  • Värdegrund – beröm och målkategorier
  • Widget – API för presentation av temperatur
  • Åtgärder – tips på åtgärder, skapa uppgifter och följ effekten
  • Smart-index – personalomsättning och psykisk ohälsa
  • Jämförelse med egen datakälla

Premium

Prisuppgift

  • Temperatur – alla frågor inkluderade
  • Presentation av resultat i realtid
  • Checkin-lösning
  • Integration med Slack
  • Insikter – automatisk analys av temperaturen
  • Egna frågor och utskick
  • Benchmark – jämför med index
  • Chefsrapport
  • Analysmatris/heatmap
  • Avancerad jämförelse – översikt/jämförelse/veckovis
  • Avancerad analys – eNPS
  • Anonyma konversationer
  • Värdegrund – beröm och målkategorier
  • Widget – API för presentation av temperatur
  • Åtgärder – tips på åtgärder, skapa uppgifter och följ effekten
  • Smart-index – personalomsättning och psykisk ohälsa
  • Jämförelse med egen datakälla

Supportfunktioner som ingår

  • 24/7 access till supportportalen med FAQ, tutorials & e-learnings
  • Support inom 48 timmar
  • Support till systemadministratörer/systemägare
  • 1 webbmöte med Customer Success för konsultation (30 min)
  • Ytterligare stöd 1 250 kr/h + ev resekostnader
  • 24/7 access till supportportalen med FAQ, tutorials & e-learnings
  • Support inom 24 timmar
  • Support till systemadministratörer/systemägare
  • 1 webbmöte med Customer Success för konsultation (30 min)
  • Ytterligare stöd 1 250 kr/h + ev resekostnader
  • Support till alla användare
  • 1 uppstarts- och utbildningstillfälle på plats (max 3 timmar)
  • Utvärderingsmöten med Customer Success-kontakt (4 ggr/år)
  • 24/7 access till supportportalen med FAQ, tutorials & e-learnings
  • Support inom 8 timmar
  • Support till systemadministratörer/systemägare
  • 1 webbmöte med Customer Success för konsultation (30 min)
  • Ytterligare stöd 1 250 kr/h + ev resekostnader
  • Support till alla användare
  • 1 uppstarts- och utbildningstillfälle på plats (max 3 timmar)
  • Utvärderingsmöten med Customer Success-kontakt (4 ggr/år)
  • 4 utbildnings- och uppstartstillfällen på plats (max 10 timmar totalt)
  • Regelbundna utvärderingsmöten med Customer Success-kontakt (6 ggr per år)
  • Dedikerat stöd från senior Customer Success-kontakt (workshops, informationsmöten, analyshjälp, chefsstöd)
Utöka upplevelsen

Add-ons som hjälper er ännu längre

Målstyrning

Bryt ner mål på flera nivåer och se hur alla bidrar till resultaten.

Kompetensutveckling

Samla material och utbilda hela organisationen på ett enda ställe.

Avstämning

Arbeta med personlig utveckling i kvalitetssäkrade samtal.

Aktiviteter

Håll koll på dina uppgifter genom att dela upp mål och åtgärder i specifika aktiviteter.

Integration – användare och grupper

Integrera Winningtemp med dina system för att automatisera data och processer.

Single Sign On (SSO)

Stöd för SSO användarverifiering – en inloggning till ett och flera system.

TinCan E-learning

Med Winningtemp kan du publicera, sprida och följa upp digitala utbildningar.

Utökat CS-stöd

Få stöd av en Customer Success Manager som stöttar dig genom utbildningstillfällen.

HME – Hållbart medarbetarengagemang

Beräkna Hållbart medarbetarengagemang (HME) genom att mäta motivation, ledarskap och styrning.

Case

Läs några av våra kundcase

Se alla kundcases
Avega Group

Avega Group

Bisnode Case Study
Bisnode

Bisnode